Eerste update - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Cathinca Jansen - WaarBenJij.nu Eerste update - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Cathinca Jansen - WaarBenJij.nu

Eerste update

Door: Cathinca Jansen

Blijf op de hoogte en volg Cathinca

09 December 2015 | Nederland, Nederland

Hallo leuke lezers,

Hierbij is mijn allereerste reisverslag een feit. Het duurt nog even voordat we vertrekken, maar over zeven weken is het toch echt zo ver.
Ondertussen zijn we druk met alle voorbereidingen en heb ik vorige week mijn eerste prikken gehad. Eind december krijg ik de tweede ronde en dan ben ik helemaal ingeënt en ready to go.
Afgelopen week hebben we geskypt met Suriname en dat maakt toch wel dat we er steeds meer zin in krijgen.
Natuurlijk moeten we eerst nog aan alle eisen en opdrachten van school voldoen, maar daar komen we ook elke keer stapjes mee verder.

Als er nog leuke, spannende updates zijn laat ik het horen.
Tot de volgende update!(:

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cathinca

Voor 3 maanden ga ik naar Suriname om daar af te studeren. Wil je up to date blijven van alle dingen die ik mee maak? Dat kan door de blogs die ik schrijf. Op deze manier kun je het proces er naar toe en de periode daar volgen.

Actief sinds 09 Dec. 2015
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 3354

Voorgaande reizen:

25 Januari 2016 - 22 April 2016

Suriname

Landen bezocht: